ارسال پیامک هدفمند

یکی از ارزانترین روش های اطلاع رسانی و تبلیغات ارسال پیامک است، اما نکته بسیار مهم در ارسال پیامک این است که آیا واقعاً پیامک به مشتریان بازار هدف می­رسد یا خیر. به عنوان مثال شرکت محصولات آرایشی بهداشتی که کرم جدیدی را وارد بازار کرده است و تمایل به پخش انبوه آن دارد، ترجیح می­دهد پیامکهای ارسالی به بازار هدفش (به عنوان مثال واحدهای صنفی فروشنده لوازم آرایشی بهداشتی و آرایشگران زنانه) برسد و از این بین فقط واحدهای صنفی که در بالای شهر هستند را مدنظر دارد. مجموعه لیمو با دارا بودن اطلاعات همه واحدهای صنفی شیراز (بر اساس بیش از 40 آیتم) می­تواند این پیامک­ها را بصورت هدفمند برای مشتریان بازار هدف ارسال نماید.

 

  •  ارسال پیامک به فروشگاه های یک صنف خاص
  • ارسال پیامک به فروشگاه های یک منطقه یا خیابان
  •  ارسال پیامک بر اساس فیلتر کردن بیش از 40 آیتم (متراژ، رتبه واحد صنفی و ...)