ایجاد ویترین مجازی  با درج عکس محصولات

صاحبان مشاغل و فروشندگان همواره تمایل دارند مشتریان از جدیدترین محصولات، کالاها و خدماتشان اطلاع داشته باشند. معمولا صاحبان کسب و کار برای اینکار از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و ... استفاده می­کنند، اما این شبکه­های اجتماعی از دو جهت مناسب اینکار نیستند؛ اول آنکه غالب افرادی که به این شبکه ها مراجعه می­کنند بدنبال گذران اوقات فراغت و تفریح هستند و نه مشاهده اجناس، دوم آنکه از آنجایی که این شبکه ها برای کسب و کار ساخته نشده اند برای معرفی محصولات، کالاها و خدمات مناسب نیستند. لیمو با درک این نیاز ویترین مجازی را راه­اندازی کرده است که در آن صاحبان مشاغل بر اساس دسته بندی به راحتی می­توانند کالاهای خود را به مردم و مشتریانشان معرفی نمایند.